Trebuie să vă spun câteva cuvinte despre Beauty’s Code, chiar dacă nu-mi face plăcere, pentru că a fost o întâmplare urâtă și nu aș vrea ca nici una dintre voi să o pățească.
Am participat la un concurs organizat de ei pe Facebook în luna Martie 2016 și am câștigat o cremă pentru ochi. După multe scuze aiurea că s-a pierdut coletul, că Fan Courier l-a trimis altundeva, și multe altele pe care nici nu-mi amintesc acum, într-un final mi-au trimis cadoul in Noiembrie 2016 împachetat de badjocură. Ați văzut pe Instagram Stories și Snapchat toate detaliile.
Cum arată un pachet cadou Beauty’s Code?
Pachetul a fost împachetat frumos pe dinafară dar în interior avea bile de vată murdară efectiv pătate cu ceva galben mega grețos, bețe rupte aruncate acolo și o grămadă mare fire de păr blonde și șatene.
Pe lângă faptul că produsul lor care promite să fie unul de lux, nu are trecută data producției sau data de expirare, decât că e valabil 3 luni de la data de pe ambalaj – care nu există, apoi, produsul trebuie ținut la rece, la frigider și el a venit impachetat normal la temperatura camerei, fără nici un pinguin sau gentuța termoizolantă.
Vă spun sincer că am testat crema de vreo 3 ori și nu mai am curaj să o pun pe față. Dacă ambalarea a fost în badjocură, produsul ținut la temperatura camerei și nu ”la rece” și să vă spun că am plătit eu transportul pentru un produs care trebuia să fie cadou? ce încredere să mai am în produs? Nu mi-am primit banii pentru transport și nici alt colet împachetat frumos ”așa cum trebuia să fie” nu a mai ajuns în veci la mine.
I-am spus doamnei Simona, creatoarea acestui brand, și-a cerut mii de scuze și m-a asigurat că produsul este unul foarte bun, de lux și eficient. M-a rugat să trimit înapoi cutia, deși i-am trimis imagini cu arăta, și mi-a promis că în săptămâna respectivă îmi trimite alt colet împachetat așa cum trebuia să vină prima dată, adică cu petale de trandafiri și m-a rugat să-i trimit numărul de cont ca să-mi trimită banii pe care i-am plătit pentru transport.
Cât le pasă celor de la Beauty’s Code de satisfacția clientelor?
I-am mai dat o șansă și i-am spus că voi reține produsul să-l încerc, dar nu voi publica nici o imagine cu el chiar dacă îmi v-a plăcea (așa cum mă ruga-se) datorită acestor incidente. Am păstrat produsul, dar am trimis cutia înapoi exact așa cum mi-a fost trimisă, ca să se convingă femeia că angajata ei și-a făcut de minune firma.
Așa cum ziceam, eu i-am trimis înapoi cutia, am făcut un drum special la Fan Courier, am stat la rând și am pierdut din timpul meu ca să ”o ajut” pe femeie să vadă ce mi-au trimis, pentru că zicea că nu-i vine să creadă. Al doilea pachet promis nu a mai ajuns niciodată și nici banii de transport. De felul meu sunt chiar înțelegătoare și nu-mi place să fac scandal, dar când cineva mă minte în față, mă supăr foarte rău!
Nu-mi vine să cred câtă lipsă de respect au ei pentru clientele lor! Din acest motiv am decis să scriu acest articol, mai ales că produsele lor sunt destul de scumpe și să vă sfătuiesc să nu vă aruncați banii degeaba, cumpărați altceva pe banii aia sau donații unei persoane nevoiașe!
Dacă ați pățit și voi ceva asemănător cu Beauty’s Code sau cu o altă companie, vă rog să-mi spuneți mai jos și vă mai rog să distribuiți această postare ca să afle și prietenele voastre.
Aici găsiți o listă cu firmele care ne-au supărat in anul 2016, poate aveți de complectat vreo companie…
Vă pup!
Scrie-mi mai jos părerea ta sau orice întrebare, și îți voi răspunde cu drag! Pentru a fi la zi cu tot ce postez, urmărește-mă pe Instagram, Bloglovin, Facebook, Pinterest, și pe Youtube. Pentru cele mai bune informații, abonează-te aici: