Consultatii online de skincare in Romania
Pentru Noutăți și Sfaturi despre Frumusețe, Sănătate și altele, înscrie-te aici:
The Ordinary Acid Lactic 10% + Acid Hialuronic 30 ml
Cerave Cream-to-Foam Cremă de curățare 236ml
The Inkey List PHA toner 100ml
The Ordinary Ascorbyl Tetraisopalmitate Solution 20% in Vitamin F 30ml
Medik8 Press and Glow Tonic 200ml
Medik8 Crystal Retinal 1 Serum 30ml
Skin Philosophy Cleanse Off 1pad
CurrentBody Skin x Wayne Goss The LED Essentials
MEDIK8 Crystal Retinal 6 Serum 30ml
AllSkin Med C Light Anti-Ox Moisturising Gel 30ml
Neostrata Correct Microderabraziune cu acid glicolic 75gr
LIFT dispozitiv pentru lifting Skin Philosophy

Companii care m-au supărat în 2016

Nu trebuie tolerat comportamentul jignitor sau neadecvat al unei companii față de clienții lor, pentru că datorită nouă au ei succes și câștiguri. Pe buzunarul nostru au ei profit și tot pe buzunarul nostru funcționează compania, în primul rând. Ori ne respectă, ori dispar. Unele companii au uitat de ”satisfacția clienților” sau de faptul că ”un client mulțumit aduce alti 10 clienți”

Haideți să facem schimb de întâmplări și păreri legate de situațiile în care companiile nu au onorat comenzile sau nu au comunicat așa cum ar fi trebuit cu noi, clienții lor. Și aici vă rog să nu-mi spuneți absolut nimic despre înțelegeri sau contracte între voi și companie, atunci când voi nu ați plătit pentru produse. Vreau să discutăm doar despre acele cazuri când am comandat/plătit produsele sau serviciul companiei respective, nu atunci când s-au trimis mostre, produse gratuite pentru testare sau campanii publicitare.

1. FAN COURIER – cred că ocupă locul 1 după câte pachete întârziate și pierdute are și pentru faptul că nu sunt nici respectoși când le ceri o explicație. Cel mai rău m-au supărat când mi s-a trimis un colet de la 250km distanță cu 3 zile înainte de Crăciun și mi s-a spus că nu a ajuns mașina în Zalău, decât la 5 zile după ce plecase din Oradea și a fost descărcată a 3-a zi după Crăciun. Punctul culminant a fost că nici nu m-au anunțat când a ajuns sau că vin să mi-l livreze și nu am fost acasă exact în acel moment și au trebuit cozonacii mei să mai aștepte încă o zi în depozitul FanCourier că să merg să-i ridic.

Rog toate companiile și persoanele care lucrează în acest moment cu FanCourier să apeleze la serviciile altei companii de curierat dacă vor să ajungă la destinație coletele trimise.

2. ELEFANT.RO – Deși eu n-am pățit-o acum în ultima tură de comenzi anulate după ce au fost confirmate inițial, cunosc foarte multe persoane care au pățit-o, iar unele au rămas și cu banii blocați în contul celor de la Elefant. Legat de prețurile de pe site-ul lor, trebuie mare atenție la reduceri pentru că uneori este crescut prețul înainte de a aplica o reducere și prețul lor cu toată reducerea, uneori, este mai mare decât prețul întreg pe alte site-uri.

3. EMAG.RO – Comenzile plasate de Black Friday sau în alte campanii de genul ajung la clienți în funcție de norocul fiecăruia, în special la produsele electrice. Ce-i drept, au prețuri foarte bune la multe produse și au, cred, cea mai variată gamă de produse din online. Eu am cumpărat mai multe produse de la ei, și cele cumpărate de Black Friday au ajuns cu întârziere și pe rând, cele cumpărate în cursul anului au ajuns la timp și frumos. Spre exemplu, cărțile și cosmeticele au ajuns la timp și fără probleme. La întârzierea livrării mai contribuie și prietenii de sus, FanCourier.

4. BEAUTY KIT BY MARIE CLAIRE – Deși a fost nebunie de fiecare dată când au scos la vânzare kit-urile, se pare că într-un final și-au remediat site-ul și a putut comanda toți care și-au mai dorit. Dățile anterioare și livrarea a fost decalată mult, ultima dată a ajuns la timp. Vedem dacă revenirea aceasta rezistă.

5. MAKE-UP SHOP.RO – Stocul virtual nu prea coincide cu cel fizic și multe dintre noi nu am primit fizic unele dintre produsele comandate online, plus că prețurile sunt cam ridicate pentru noi cele care nu suntem make-up artiști.

6. AORO.RO – Singurul lucru care mă deranjează pe Aoro.ro este faptul că nu au descrieri detaliate la produse. Deși unele au făcut mare scandal pentru produse primite cadou, eu nu am avut nici o problemă pentru produsele cumpărate, decât faptul că am ales eu o variantă greșită pentru că nu avea descriere deloc și titlul dădea de înțeles că era ce căutam eu.
7. IKEA – Ați văzut cât costă ambalarea și transportul pentru comenzile online? Ajungi la un total pentru taxe de 100 lei pentru o comandă de un raft care costă 130 lei, astfel plătești 230 lei!!! Deși erau preferații mei să plănuiam să-mi mai cumpăr mobilier și decorațiuni pentru casă, Ikea România a fost tăiata de pe lista mea. Dacă voi mai cumpăra produse Ikea, le voi cumpăra din Ungaria sau Germania că ies mai ieftin.

Acestea sunt companiile pe care mi le amintesc în acest moment, companii care ne-au supărat pe noi clienții. 

Aștept să-mi spui părerea sau pățania ta și să distribui mai departe acest articol.

 

Scrie-mi mai jos părerea ta sau orice întrebare, și îți voi răspunde cu drag! Pentru a fi la zi cu tot ce postez, urmărește-mă pe Instagram, Bloglovin, Facebook, Pinterest, și pe Youtube. Pentru cele mai bune informații, abonează-te aici:
Ți-a plăcut articolul? Poți susține acest blog printr-o mică donație, cât costul unei cafele.
 De reținut! Înainte de a începe un tratament medicamentos sau cosmetic consultă un specialist pe domeniul respectiv. Textul este pur informativ, citirea și utilizarea informațiilor de pe acest blog se fac pe proprie răspundere și nu garantează vreun anume rezultat. Textul și imaginile sunt protejate de drepturi de autor și este strict interzisă reproducerea sau folosirea lor sub orice formă.
Distribuie:

Looking for Something?